Elérhetőségek

 

1203 Budapest, Kossuth Lajos u. 89.
Nyitva tartás: H-P 10-18h-ig, SZ 10-13-ig!
Kérjük minden esetben egyeztessen kollegánkkal!
E-mail: info@ujtelefonok.hu

A garanciális javítású készülékeket kérjük erre a címre eljuttatni: 1203 Budapest, Kossuth Lajos u. 89.

Ha kérdése van a termékekkel kapcsolatban az alábbi űrlap segítségével, felveheti, a kapcsolatot velünk vagy keressen minket elérhetőségeinken. Kérjük, ossza meg észrevételeit, megjegyzéseit annak érdekében, hogy minél jobb szolgáltatást tudjunk nyújtani.

GYIK

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Mit jelent az 1+1 év forgalmazói garancia?

1+1 év garancia esetén a készülék új (27% ÁFA tartalommal), kártya független, Magyar nyelvű operációval rendelkezik, szoftvere frissíthető, csomagolt alaptartozék listája európai régióra csomagolt. A készüléket a Magyarországi szakszerviz javítja cégünkön keresztül.

Mit jelent az 1+2 év forgalmazói garancia?

1+2 év garancia esetén a készülék új (27% ÁFA tartalommal), kártya független, Magyar nyelvű operációval rendelkezik, szoftvere frissíthető, csomagolt alaptartozék listája európai régióra csomagolt. A készüléket a Magyarországi szakszerviz javítja cégünkön keresztül.

Mit jelent a gyártói garancia?

Az gyártói garancia esetén a készüléket a gyártó szakszervize javítja cégünktől függetlenül. Teljes alaptartozékokkal rendelkező, Magyar nyelvű menüvel, kártya függetlenül forgalmazzuk.

A szállítás mennyi időt vesz igénybe?

Országos rendelés esetén 1 munkanap a szállítás.

Országosan van szállítási költség?

Országosan 2990.-Ft a szállítási költség. A megrendelt készülékeket Futárszolgálat szállítja ki.

Milyen módon lehet fizetni?

Utánvétellel a helyszínen készpénzben, vagy előreutalással.

Kártya függetlenek a készülékek?

A honlapon feltüntetett készülékek kártya függetlenek.

Hogyan tudok rendelni?

Rendelését online a weboldalon keresztül tudja leadni.

Személyesen át tudom venni valahol a terméket?

Nem, csak házhozszállítással tudod kérni a terméket.

Részletfizetésre, áruhitelre van lehetőség?

Nincs lehetőség részletfizetésre, sem áruhitelre.

A készülékek tudnak magyar nyelven?

Igen, a készülékek tudnak magyar nyelven.

Hány terméket rendelhetek egy rendelésben?

Egy rendelés során maximum 1db termék rendelhető! Ha több készüléket szeretnél rendelni, kérjük, add le külön rendelésben. Amennyiben cégként vásárolsz, tudnod kell, hogy csak kiskereskedelmi mennyiséget szolgálunk ki, ami maximum 3db termék/hó.

Amennyiben problémám van, hol tudom jelezni?

Problémádat, panaszodat írd meg az info@ujgsm.hu címre, és mindenképp írásban válaszolunk.

Tudok bankkártyával is fizetni a futárnál?

Nem, csak készpénzes fizetési mód van.

Egyéb kérdésed van?

Igen. Üzenetet szeretnék írni!

Üzenet írása